PIEGĀDE
Piegāde uz PastaStacija pakomātiem visā Latvijā
Piegāde tiek veikta vidēji 1-3 darba dienu laikā uztura bagātinātājiem vai 3-5 darba dienu laikā kosmētikai pēc apmaksas veikšanas. Izvēloties šo piegādes veidu, pasūtījuma veidlapā pircējam jānorāda pakomāta numurs (aizpildot pasūtījumu, tiks piedāvāts visu pakomātu saraksts), kā arī mobilā telefona numurs.
Maksa par piegādi 2,86 EUR Visā Latvijas teritorijā.
EXPRESSPASTS Standarta piegāde
Piegāde ekonomiskā. līdz 500g divu dienu laikā visā Latvijas teritorijā. Piegāde tiek veikta vidēji 1-2 darba dienu laikā uztura bagātinātājiem vai 3-5 darba dienu laikā kosmētikai pēc apmaksas veikšanas. Izvēloties šo piegādes veidu, pasūtījuma veidlapā pircējam jānorāda saņēmēja vārds, uzvārds un piegādes adrese (pilsēta, iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss).
Piegādes cena var mainīties atkarībā no pasta indeksa, pasta indeksu ierakstot pirkuma noformēšanas veidlapā piegādes cena tiek automātiski noteikta attiecībā no pasta indeksa zonējuma.
Zonējuma sadalījums:Pircējs atbild par korektu datu ievadīšanu. Preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā.
Expresspasts Piegāde uz Circle Key DUS visā Latvijā 2.13+ PVN
UZTURA BAGĀTINĀTĀJU LIETOŠANAS IEROBEŽOJUMI
Ņemot vērā, ka Preču sortimentā ir Latvijas Republikā reģistrēti uztura bagātinātāji, Pircējam jāievēro īpaša piesardzība un uzmanīgi jāizlasa un jāievēro Latvijas Republikā reģistrēto uztura bagātinātāju lietošanas apraksts.
Pie katra uztura bagātinātāja ir pievienots brīdinājuma uzraksts saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajā likumdošanā noteikto: „Uztura bagātinātājs neaizstāj pilnvērtīgu un sabalansētu uzturu!” Jebkuru jautājumu gadījumā pirms uztura bagātinātāju lietošanas Pircējam ir uzmanīgi jāizlasa lietošanas instrukcija, kā arī ir tiesības saņemt bezmaksas konsultācijas
PRECES ATPAKAĻ PIEŅEMŠANA
No preces var atteikties, ja klients var uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (čeku, pavadzīmi vai kvīti) - patērētāju tiesību aizsardzības likums 12.pants. 5. punkts.
Naudas atgriešana notiek 20 darba dienu laikā no atteikuma brīža uz kontu, kuru klients izmantojis norēķinoties par preci.
STRĪDU RISINĀŠANA
Visus strīdus, kas radīsies starp Pircēju un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem Interneta aptiekā, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.